Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ook een Chromecast issue

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook een Chromecast issue

Hallo
    Mijn naam is John en heb sinds deze week een proef abbo op Play.
    Toen ik van de week Play in gebruik ging nemen werkte het in een keer prima...
    De volgende dag toen ik de boel op startte deed Play het ook direct op onze telefoons echter de cast naar de tv werkte niet, wel ging mijn beeldscherm op het zwarte vlak met rechts onderin het Play logo en dat balkje wat loopt met laden.... verder kwam hij niet meer.....
    Even twee dagen gewacht of er misschien iets veranderd was dmv een update of zo... maar nu nog steeds niets.
    Zelf heb ik aan mijn opstelling niets aangepast waardoor dat zou kunnen komen.
    Om heel zeker te zijn dat het niet aan mijn spullen lag ook maar even een maand proef genomen bij Knippr.... En dat werkt al sinds activeren dat heb prima... casten gaat zonder enkel probleem.
    Heeft iemand enig idee want ik zou toch graag Play houden!!

Chromecast hebben wij via de Nvidia Shield tv (wat tot van de week prima werkte op Play)
    Telefoons van Iphone.

Iemand enig idee wat er nu fout gaat?
    vr gr John

Probleem opgelost... Play gaat niet samen met een VPN kom ik net achter... BTW in tegenstelling tot wat de webcare op Facebook beweert.... De Nividia Shield gaat prima samen met Play

Comment

Hoi anjohnz@hotmail.com,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op dit forum!

Verder fijn om te horen dat je de problemen hebt kunnen oplossen. Ook een nieuwtje voor ons, er kunnen dus afspeelproblemen ontstaan als je van een VPN-verbinding gebruikmaakt. Weten we dat ook weer!

Wat mijn collega op Facebook aangaf is overigens niet dat de Nvidia Shield niet samen zou kunnen gaan met KPN Play, alleen dat wij er geen ondersteuning op leveren. Als het dus niet goed werkt, is wat wij daaraan kunnen doen helaas beperkt. Maar goed, de Nvidia Shield bleek hier dus niet het probleem te zijn.

Groet,
      Pieter

Comment

Working...
      X