Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zijn jullie op zoek naar een goede app developer?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn jullie op zoek naar een goede app developer?

Een beetje een "tongue in cheek" vraag, natuurlijk, maar die Android App werkt op heel veel toestellen gewoon niet. Dus vraag ik me af of jullie wel de juiste club met app developers in de arm hebben genomen.
    Ik heb een NexusX, een OnePlus 3T, een Moto G5, Nexus 7 (tablet) en een Huawei P huppeldepup waarbij de app gewoon na 1x opstarten niet meer werkt en een eeuwigdurende spinner laat zien. Ik zie de reacties in dit forum en die zijn echt zwaar killing voor een platform dat in potentie heel erg succesvol zou kunnen zijn.

Dus mijn vraag is, kan ik jullie helpen?

Mijn bedrijf, Spring Morning Software (http://springmorning.nl), ontwikkelt apps sinds 2011 en we hebben nog nooit een app gereleased die niet werkte Ik zou jullie op diverse manieren kunnen helpen. Bijvoorbeeld door audits op de bestaande software, het opzetten van een degelijke development life cycle bij jullie development team, het terugdraaien van outsourcing om weer in NL te laten bouwen en natuurlijk het zelf ontwikkelen van die app. Voordat dit helemaal een "wij van WC Eend" verhaal wordt, wil ik aangeven dat ik voornamelijk persoonlijk teleurgesteld ben in wat potentieel iets moois zou kunnen zijn. Met de goede naam en slagkracht van KPN moet je toch een kick-ass systeem kunnen lanceren?? Hopelijk kan ik helpen met het een of het ander.

Laat maar weten!

Hartelijke groet,
    ~Rob Vermeulen
    Eigenaar - Spring Morning Software
    Apps voor Uw Succes

Hoi RobV,

Welkom op dit forum!

We zagen dat je hulp je ook al had aangeboden in de appstore. Uiteraard waarderen we je aanbod zeer! Mocht KPN in de toekomst weer een app bouwen, dan zullen we zeker aan Spring Morning Software denken!

Maar voor nu gaan we toch nog even door met de huidige developers. De ontwikkeling van een nieuwe app zit inmiddels in de eindfase, dus we kunnen binnen enkele maanden de geheel vernieuwde app (en webplayer) uitrollen. Eindelijk.

Maar hoe dan ook bedankt voor je aanbod!

Groet,
    Pieter

Comment

Het is eigenlijk te triest voor woorden.
      er bied iemand hulp aan en jullie gaan nog een paar maanden wachten.
      het android 7 probleem speelt al een half jaar

Een half jaar plus een paar maanden duurt het dus om een oplossing tevinden voor android 7 terwijl in middels android 8 er is.

Dus als jullie nog eens zeggen het heeft onze hoogste aandacht dan duurt het nog zeker een half jaar tot een jaar eer het opgelost is...

Comment

Originally posted by mika View Post
        Het is eigenlijk te triest voor woorden.
        er bied iemand hulp aan en jullie gaan nog een paar maanden wachten.
        ...
        Ik had het nog voor niets gedaan ook.

Comment

Working...
        X