Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan niet inloggen bij Mijn PLAY

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan niet inloggen bij Mijn PLAY

Ik probeer mijn eind tijd van me abbonement tezien ivm beeindigen maar ik kan niet inloggen op MIjn Play ()https://www.playvankpn.nl/mijnplay/#/login
    MIjn KPN werkt wel (https://account.kpn.com/#/)

Password reset gaat mijn KPN resetten welke wel werkt.

Kunnen jullie zien wat hier mis is.

Graag Reactie/oplossing van PLAY

Comment

Ik kan spontaan weer inloggen, met de zelfde gegevens....
      helaas wel net telaat om optezeggen.. nieuwe maand is net weer ingegaan.

Is dit met opzet gebeurt ?

Comment

Hoi Mika, dit is absoluut niet het geval.

Wil jij een e-mail sturen naar support@playvankpn.nl t.a.v. van Amjad m.b.t. het opzeggen van het abonnement? Ik ga dan ervoor zorgen dat je dan de komende maand gratis Play kunt gebruiken.

Alvast bedankt,

Groet, Amjad

Comment

Gratis Play gebruiken gaat niet ,
          Aangezien er al maanden problemen zijn met PLAY en chromecast.

Dus Kat in een Zak

Comment

Ik heb exact het zelfde probleem. Mijn account is ook verlengd doordat ik niet kon opzeggen vanwege inlog problemen. Ik heb hierover een mail gestuurd naar support@playvankpn maar op mijn mail is na ruim een week nog steeds niet gereageerd. Ik heb hierover zojuist ook een topic aangemaakt in het vragen gedeelte. Ook ik ga niet akkoord met een gratis maand, gezien ik zeer ontevreden ben over de dienst.

Comment

Leuk he dat maandelijks opzeggen... jammer dat het soms niet werkt

Comment

Hallo Menno,

Welkom op dit forum!

Ik zie dat je je vraag ook in een ander topic (https://forum.playvankpn.nl/forum/ma...woord-door-kpn) hebt gesteld. Mijn collega Amjad heeft daar inmiddels antwoord op gegeven en je ook per e-mail benaderd. Is alles daarmee naar wens opgelost?

mika: het is altijd vervelend als er iets niet naar behoren werkt, ook als het om opzeggen gaat. We gaan daar gelukkig coulant mee om. Loop je op dit moment zelf tegen opzegproblemen aan? Zo ja, dan hoor ik het graag.

Groet,
                Pieter

Comment

Menno

Er gaat regelmatig wat mis met de KPN PLAY dienst, maar 1 ding is zeker...
                  Op dit forum worden problemen altijd serieus genomen en ze doen hier niet flauw over een maandje meer of minder betaling indien er dingen misgaan.

In tegenstelling tot andere fora waar aanbieders of niet reageren of gewoon negatieve reacties verwijderen.
                  Of bedrijven die de schuld altijd bij de klant leggen, ik noem geen naam maar het rijmt op Wiggo

Comment

Hallo princen85,

Dank voor je steun! We blijven uiteraard ons best doen om al jullie vragen, opmerkingen en problemen serieus te nemen en naar tevredenheid af te handelen. Het duurt soms misschien even, maar uiteindelijk komen we er altijd wel uit.

Fijn weekend!

Pieter

Comment

Working...
                    X