Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw: TV kijken op je laptop en PC

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goedendag,

Ik heb sinds kort een KPN play abbo. Ik zag dat de webplayer beta is en het afspelen van opnames en gemist kijken nog niet werkt. Nu zag ik echter op dit forum dat de beta al een jaar gelden gelanceerd is. Waarom zijn voorgaande opties na een jaar nog steeds niet beschikbaar?
    Verder is de TV-gids onoverzichtelijk, liever de layout zoals op de tablet. Dus zenders onder elkaar en tijden van links naar rechts. Ook is het vervelend dat er bij het openen van de webplayer gelijk een stream start van een zender die ik niet zelf gekozen heb.

Comment

Hoi Michael,

Allereerst: welkom op dit forum!

Momenteel is de webplayer inderdaad nog steeds de beta-versie, maar een definitievere versie komt er uiteindelijk wel natuurlijk. Ik kan daar alleen nog geen datum aan hangen, maar nog even geduld dus!

Wat betreft je suggesties: bedankt daarvoor. Ik zal ze doorgeven aan ontwikkelaars van de webplayer (en de app).

Groet,
      Pieter

Comment

• Michael
        Michael commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je antwoord. Inmiddels heb ik mijn abbo weer opgezegd, na de gratis maand stop ik er mee. Veel klachten lees ik hier, na 1 jaar nog steeds geen stabiele webversie. Op Android 7 live tv kijken niet mogelijk.
    Working...
    X