Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opstarten app een drama

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opstarten app een drama

In het begin was ik tevreden. Maar nu een aantal maanden verder begint het erg vervelend te worden dat ik vaak eerst mijn telefoon opnieuw moet opstarten voordat de app wil opstarten. Ofwel hij stopt meteen. Kort het scherm en weer weg of de app blijft laden bij het opstarten.
    Echter moet ik nu de app zelfs opnieuw installeren om iets voor elkaar te krijgen.

Is er een update in het vooruitzicht?

Hoi Bartpt20@gmail.com, welkom op ons forum! Dit is natuurlijk niet het gewenste ervaring Wil jij in een priv├ębericht doorgeven welk merk/type telefoon je gebruikt en welke Android en/of iOS versie erop staat? We kunnen dit dan direct gaan onderzoeken. Hoor graag van je.

Groetjes Amjad

Comment

Laat me raden android 7 ? ... is hier ook een probleem

Comment

Dat zou ik ook wel willen weten!

Comment

Zijn Klacht lijkt op de android 7 problemen

Comment

Dit probleem ook met Sony Xperia Z5. Al eens eerder gehad, een tijdje weggeweest na een App update. Ervaar ook vaak vastlopers tijdens afspelen, via Android en via iOS (eigenlijk alle devices). NL 1,2 en 3 kijk ik tegenwoordig maar via de NPO app. Toegevoegde waarde Play na verwijderen Nickelodeon en HBO is nu wel heel beperkt. Gebruik Play overigens vooral via Chromecast.

Comment

Originally posted by sb.nl View Post
              Toegevoegde waarde Play na verwijderen Nickelodeon
              Nickelodeon is alweer een tijdje terug in Play

Comment

Originally posted by Nielswk View Post

Nickelodeon is alweer een tijdje terug in Play
                Knap hoor!
                Nu graag de andere problemen die al 3 maanden lopen oplossen.

Comment

Moto G5 met Android 7 start de app ook niet op, net zoals op een Nvidia Shield K1 met Android 7. Wilde het nog een kans geven nu de Chromecast issues zouden zijn opgelost. Helaas heb ik geen supported device meer.

Comment

Het uitbreiden van de lijst met supported apparaten staat ook hoog op onze To do-list, RDDR!

Comment

Martin De to-do lijst is alleen zo lang dat ik mijn abbo heb stop gezet. Hoewel Play in basis een fantastisch concept is (echt!), zijn er zoveel problemen die langdurig op to-do-lists blijven staan dat het simpelweg geen bruikbare dienst is. Hier kan mensen niet voor laten betalen. Chromecast issues (beeldkwalitet, in zijn geheel niet werken, onderbrekingen), maximaal aantal streams, crashende app, amper supported devices, etc, etc.

Comment

Hoi RDDR,

Jammer dat je hebt besloten je abonnement stop te zetten, hoewel ik het me wel een klein beetje kan voorstellen...mocht je ooit weer besluiten bij ons terug te komen, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

Groet,
                        Pieter

Comment

Working...
                        X